Friday, June 19, 2009

okeh!! aku tengah ajen nih..

rini bru tpasan tag dr jah..sbb die 2kr url bru blog die 2..da xpsan tau..i da link da blog u..huhu

oke lyn jela pe y jah dah mn-tag ktorg ni..tpksa la ak jwb sorg2..taem mbr y len bz sgt r..de y p kje ngn org dolu2..hik3(du li kt tmpt org veteren..die ckp la..n + ngn pnipuan dr ak..keke) ps2 de y bz mgangkt bju jer kje die..haha..(nunan la jd bisneswoman bjy skng..mkin kurus la die..).aku la jgk ngn ngadap ump ni..huh..

oke2 aku jwb tag jah ni..redi2..

1) "5" nama timangan anda
*alin
*linda
*along
*lindalam (zmn2 skul dlu..cikgu aku y pggil 2)
*emao

2) "5" sifat or tabiat buruk
* suke tangguh kerja.
* sangat suke men game online y bese2 jer(linda plg bngang klu ak men game..t aku xlyn lgsung die..fokus2..jgn kco r..haha)
* baran
* malas
* sensitip kot..(sjk tggl sowng kt ump ni la..mkin mnjadi2..hihi)

3) "5" makanan favourite
* nsk + smbal belacan mak aku..pergghh..meleleh air idung..
* masak lemak cili api.
* nsk aym
* soto ayam
* mangga + rambutan + duyan(mmg antu la..)

4) "5" subjek pelajaran paling suke
* Add Maths
* Maths moden
* fizik kot..tp mrkh truk gak..ak suke cikgu die la kot..haha
* ERT-leh msk2..ahaha
* PSM-'subjek kgemaran'..kakaka plg suke 'giler' la


5) "5" lime benda wajib dlm wallet
* Duit.
* Kad ATM
* Kad matrik
* Kad Pengenalan.
* Lesen moto je..

6) "5" topik yg biase dibual bersame pasangan or teman
* Perkara yang berlaku kebelakangan ni.
* Hujung minggu nak wtpe???
* kite nk mkn pe rini??
* Hal semasa di malaysia dan dunia.
* benda y xpuas ati-sesi luahan psaan..huk3..hik3..arrrgghhh..giler!!

by emao

No comments: