Wednesday, July 8, 2009

Nostalgia..sob3x


Lirik Lagu Emao y cumil - Irwansyah


Emao maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku
Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakan aku

[!]
Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

[!!]
Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Emao…

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

Back to [!][!!]

Back to [!!]

Camelia… (slh org ni..haha)


siootttt je lgu ni..leh plak sm cm kisah cinta ak dolu2..99% la jgk kejituaan die..hehe..bikin sadisss jer..sape2 y tau cter ak...shhhhh..diaaaaaaaaammm..jgn sengih pn..da mlm pkir..*&^%$#@!~!@#$%..fuhh lega..




No comments: