Wednesday, December 21, 2011

mkn mkn mkn dan mkn lg


hujan lagi hari ini.
dari pagi tadi belum lagi nak berhenti..
tik tik tik tik..
ahh..aku tension. boring duduk dlm rumah je
teringin nak makan makan..
yang sedap sedap..
macam..

pizza.. walaupun aku bukan lah penggemar pizza..
tapi kalau dapat makan pizza sekarang pun sedap kn..



nasi kuning di ecm.
sedap jugak, ada keropok lagi.. daging die pon lembut..
terliur2..


kenny rogers.. ni satu lagi. aku xlah gemar sangat..
sebab semua berteras kan ayam je..
aku x suke sangat lah ayam ayam ni..
tapi.. nak jugak makan..
cheezy makaroni die sedap..


ABC ecm.
sedap jugak makan.. hujan pon hujan. xkire.
paling aku suka abc ni, jagung die..


durian. haa ni lagi la sedap. raja buah
makan saja sedap.
makan durian dengan nasik sedap.
makan durian dengan pulut sedap.
buat lah ape pon dengan durian ni.. semua sedap.!

ni pulut durian. mak encek bulan bagi. sedap jugak..
habis aku makan.


ni bukti. durian itu sedap. tengok. tinggal kulit je.

p/s: dear, i nk mkn sume kt atas tu boleh? plus dgn mcD, mee kari, mee sup, sizzling.. sume2 lah..rase nafsu makan membuak2 ni...




No comments: