Thursday, April 16, 2009

psm...

Firstly...aku nk ucap time kaseh bebyk kat sume member2 aku...tanpa kamoo..siapalah aku..hehe... Presentation psm 2 aku berjalan lancar.... aku nk ucap tq very much kat rumate aku a.k.a assistant aku....miss nunan kerana telah byk menolong aku...(cam die lak wat psm..) die ni byk brjasa kat aku...aku serabut die pon serabut, aku xtdo die pon xtdo...terharu lah sgt dpt member cenggini... menemaniku saban malam...ceewaaahh... aku g present pon die ikut, tp die ntah ke mane la..huhu...
Yg si lela n kechik lak, penat2 blk dr bndo,singgah blik aku lu....nanye psm...betape amik berat nyer...(tp aku ringan jek) Hmm....ni lah gune member kn.... tak lupe pd alin...yg slalu suh aku wat psm..."du, g wat psm,jgn kuar". juge bebeh,yg byk menolong, slalu bg info kat aku...pd jah n nad yg tlg mghiburkn aku....hak3....n sume2 lah....nti korang aku doakan sume dpt A++ tau. Sem dpn aku xde, jgn duk meronggeng jek...slalu contact aku tau..(hmm..dh mule nk touching ni..sbr2..byk mase lg).
Okeh,skali lg...thank u soooo much... yurobunnn...saranghe..... (everyone, i love u..)

ni br nk berangkat g present..

tgk bersemangatnye assistant aku neh...


Haa...tu die....dh, smpai di sini dahulu ye....result korang jgn tanye...ingat tuh...


by berry

1 comment:

cik hani said...

waaaa.tahniah2...semoga berjaya ek ida....semoga Allah selalu memberkati...