Tuesday, March 22, 2011

makan

roti telor
roti telor

telor roti
telor roti


ni la makan rasmi aku sejak 2 bulan kat umah ni. sedap2. boleh kate ari2 aku mkn, kkdg pagi + malam. besh kan. msti 2 bijik telor n 3 or 4 keping roti. well, kecenderungan memakan roti telor bukan sbab nk jimat oke. sbab da byk sgt telor free kat umah, membazir plak lau ak x mkn kn. hehe. alkisah bakal mentua ecah keje kat perusahaan ayam, jadi tiap2 minggu bagi kami telor. sedap kn. mesti la sedap, free. sape x suke bende free..hehehe

di sebab kan aku xpandai nak buat kek, caramel..atau ape saje mknn berasaskan telor..so.. aku wat roti telor saje. tp kn, aku sorg je yg mkn, dan beria-ia nk habis kn telor. ngape ntah fmly yg laen x minat.pelik3. !

tp ak xpeduli, pagi ngan malam! wajib ak makan ni. menulis entry roti telor lepas kenyang membaham roti telor..hehe..

sape nak? meh dtg umah. spesel ak wat kn. meh! meh ! jgn segan! heeee~


3 comments:

emao said...

terliur giler tgok roti telo ko..pos kt ak sket weyhh..hehehe

cik hani said...

tau xpe...terliur jugak ni...tolongggg..hehehe. :P

cahaya said...

pos basik nti. meh la dtg cni..t spesel i wat kt tuk u ols..hehe