Tuesday, April 19, 2011

akhirnya!

salam.
treettt tett tet!
penah x korang merasa penantian tu suatu penyeksaan??
penah x??
aku penah weyh.
byk gile kot perkara yang aku tunggu!!
bile d ingat2 smule. camne la aku punye kesabaran tgu mende alah tu sume.
bende2 yang x logik di akal pon aku tunggu jugak.
nmpak sangat kn aku xde keje..huhu

tapi skarang ni, penantian aku da berakhir dah.
jd wanita berkerjaya!
so..aku ingat
aku akan mula kan penantian yang baru pulak.
sengal kan.



p/s: susah betol aku nak lupekan hamba allah yg sorang ni. asal aku da cam gaya2 kuat perkasa nak lupe, time tu la kande ni muncul. ke ak xpatut lupe die?? tp kn mekna, ko x penah lupe kan die kn. kn. kn. toksah duk blakon la..hehehe well..i will always love u like always.


2 comments:

Anonymous said...

bekerjaya?
oh. welcome to hell

cahaya said...

oittt..ad plk hell..x mmbantu =)
heaven la...