Thursday, April 7, 2011

talkative

wat mean by talkative?

tersangat la banyak cakap.

well.. al kisah kawan baru ni gile ah mulut die. macam bertih jagung, macam peluru pon ade.. kemain lagi sembang die.. woww.. ak tekejut + seronok. amazing..so so so long ak x dengar seorg lelaki yg talkative. talking to him juz make me miss old fren..guyss..miss u ahh.

walaupon kawan baru tersangat la aktif mulut die, lucky aku x annoying dengar. haha. today, first time aku on call dengan die. very very friendly la mamat ni. aku suke dengar celoteh-celoteh die.

ibarat lam kepale otak die ade bejuta-juta pekataan yang x sabar nak terjun keluar ikut mulut! amazing tol mamat ni. bercakap dengan die membuatkan aku gelak dengan kuat + x senonoh. haha. sengal. tapi, bile aku pikir2 smule. bagus jugak mamat ni jadi kawan aku, so xde la sunyi sangat kan idup aku ni. ceria la jugak.

mamat ni ckp die xde fb. hehe..i like it. so perhubungan akan kembali macam zaman sebelum muncul nye fb. wow..aku suke tu. kan menarik tu. ini x, knl kejap, tewos add fb, tw sume info2, gmbr zaman dr kurun bile ntah..pendek kate sume ade la lam fb tu. bile fb xde...ibarat pekenalan zaman2 skolah dl..haha.. mcm seronok plak nk kawan ngan die ni. juz connect via phone. antik-antik!.

dan baru je sekejap tadi aku macam telah menghuru-hara kan bakal weekend die. die kene pergi gambang waterpark for few days. dan die bersungguh-sungguh plak ajak aku join maen air kt gmbang since aku x penah pergi sane. mcm la gambang tu jaoh kn mekna, susah sgt ko nk sampai sane. xde rezeki kot. dan aku bagi penolakan yang sopan. aku cakap geli ah mandi kat gambang tu, air kencing xle mngalir mane-mane, duk pusing2 kat ctu je. baek pergi laut ke, air terjun ke..air kencing mngalir..haha. kotor nye alasan bagi. di sebabkan alasan x munasabah aku tu, terus die xnak mandi kat sane. geli. haha.. pergi lah mandi weyh, rugi je pergi lau x mandi..aku gurau2 je la air kencing tu...hahaha

terus lah menjadi sahabat saya, nescaya anda tak akan rugi!



p/s: kawan baru ckp : tht smthng bst b smelling gud. tho the wind swept away the smell..xkire la busuk @ wangi..still the memory remains..

No comments: