Monday, June 20, 2011

celaru

weekend aku cukup teruk minggu ni. macam haremm..
apesal ntah asyek nak terkecik hati, nak termerajuk sane sini.

n kerja. huishh..mencabar. ak macam nak gile dah keje ni.
kenapa ntah susah sgt keje ni. now.. ak tensen. i dont like.

but tempias nye semestinya kene pada bulan. i dunno..
since now die la yg paling rapat dengan aku.
im sorry dear..but u pon satu..
bantai tdo 1 ari sape suruh..
da aku kelam kabut cari kau x jupe. haish.

n kipas susah mati aku..finally..died already.
sukar untuk percaya kan..
tp cukup tenang aku rase. mungkin ini yang aku cari selama ini
melepaskan kamu pergi dengan rela hati.
call me na je.. pls dont call me sayang2..im not your sayang anymore.

u noe wat..dulu aku pikir aku akan dengar semua teguran dari die hard fan,
tp aku cilap, xlangsung. ak x dengar langsung.
aku tersangat heart stone.
but..it just so amazing..word from moon..
elok je aku patuh..
mungkin ini lah hikmahNya kn..

rite now..lagi kangan sama bulan..
harap kamu baik baik aja d sana ya..i miss my moon.

btw..to my dear berry aka doo aka ida.
tahniah sayang deliver baby gul. im proud of u dear.
wait for us (ak, jah alin bebeh)..kami akan deliver anak sedara tuk mu jugok kekgi.
sabor deh.
trima kasih Ya Tuhan bagi my dear berry satu gift yg x ternilai..
doo..time kasih bagi kami jd auntie!!
pls ajar ank mu pgl aku cik nina..mude cket! hehe
love u doo.

aku sekarang lagi belajar erti sabar. come, join me.



p/s: aku jatuh cinta lagi..tuk yang kesekian kali..ku rasa tapi kali ini. ku temu kan cinta sejat..yang tinggal dalam palung hati.. mahligai yang sejati..-kangen band..

No comments: