Sunday, May 17, 2009

- AdaM HaRis -

Hmm...Sape Adam Haris tu?? Sape? xtau ea? xpe2...meh aku gtau.. Adam Haris tu sbnrnye adik bongsu aku (aku = cik berry). Aku sbnrnye ngah rindu kat die ni...dh lame sgt xblk umah kan..3 bln dh xblk....huk3...rindu nye....kat ma abah... Rindu telatah Adam Haris ni...cian die bile sometimes aku xlayan die...sori adik...kakda xsengaje...huhu... Ni kakda letak gmbr adik ea....


AaaAAaaa...jgn jerit lah...

haa...kn bagus camtu...senyap dh...

ni adam umoq setahun lbh (kot),bulat lg...

ni adam ngn spupu spapat... Saiful Iskandar, Shahrul Aizat, n Adam Haris...
(ntah tau ke x diorg ni sepupu mase ni..)


cenyuummm...

ngn datuk husop haslam...


sori dik kakda letak gmbr ni...ngeh3...

senyum ape mcm ni aku pn xtau...

ni bile dh besa...jd pemalu sket... (dlu suke je posing..)
tak caye tgk ni...



Haa..kn...byk lg sbnrnye...penat dh mngapload...
skrg umo adam dh nk msk 4 thn...merdeka thn ni 4 thn lah kamu ye...
rinduuuu sgt2 kat ADAM HARIS NI...

okeh....penat dh...
mo tido lak...
ari mo ujan..lg best...

kpd rumateku n kwnku...

p/s: Oo0o0o...mentang2 aku xde....korang godam laptop aku ea...pastuh ngumpat aku lak tu ea... ni korang xde...aku monopoli lak...WAHAHAHAHA (gelak jahat!!). Sib baik korang jg elok laptop aku..hehe... thanks ea... haa...megi tu..aku halalkn...i kn cyg u mekna...(hak3..). U alin, jd sekutu mekna ea...siap la... Mekna, jgn lupe BIG APPLE...nyamm2...lapo ni..

ni kakak adam.... (sj capub..ngeh3...)
(sbnrnye gmbr ni xde kaitan ngn tajuk pun...muahaha)

Adiossss...c ya..!!


1 comment:

amme said...

comelnyer kak adam nih... =D..