Friday, May 1, 2009

Trip To SeRemBan

Salam...
Hmm..aritu aku g jln2 semban...melawat kakak aku....smpai rumateku majuk.haha... best g sane...first time aku smpai semban...b4 ni smpai kat bahau je... First day smpai aku g jusco...kelantan mane ade jusco..tesco ade la...huhu...
besar gak bndr die ni...byk tmpt best lak tu. Ptg aku g jln kat city park..dkt ngn umah kakak aku...bg ikan mkn....untung ikan tu...dpt mkn free, goyang kaki je die...hari2 lak tu...besar2 ikan nye.nk je aku tgkap letak lam aquarium kat umah...
tgk tu...siap trnganga mulut...
ikan kaloi~~ oh ikan kaloi~~~

Ok dah..esok arinye aku ikut akak aku n abg iparku g tgk auto show....abg aku nye psl la...nk tgk kete honda br....aku ikut jela...mmg lawa...teringin je rase, tp xde ongkos....tggu keje lu.... Then, haa...ni part best sket (kot), aku g mkn cendol. Memang special nye cendol... Ape yg special?? haa...name tmpt ni Cendol Leman Dawi. kalo org N9 tau kot. yg special nye cendol die ni leh tmbh free jek. x putus org g kedai ni.... Dan yg mngejutkn aku...die ade payung beso sgt...coz kebetulan aku g ujan time tu.so leh la tgk payung special diorg. Jakun aku tgk...pecaye la....
ni la kedai nye...tgk, PERCUMA tu...!!

air pun PERCUMA !!!
ni payung die yg aku ckp special td. leh muat dkt 10 org...
ni lak cendol tambah,mmg sentiase ade kat atas meja..ape lg,aku tmbh la..hak3..
ni salah sorg pengunjung kedai ni...

Lain kali aku nk g lg lah. Tp xtau bile,sbr ye kak..nti i visit u lg...hehe... owh,lupe nk knlkn akak aku. ni die...
Ok..smpai di sini dlu.. Sbnrnye aku sorg kat bilik ni. ditinggalkn rumate.aritu aku tggl die,skrg die tggl aku..huk3....tp xpe...aku x meroyan mcm ko mcna. haha.....see ya....tata!! muakss...

by berry

No comments: