Monday, February 7, 2011

chenta hati mati

nur : cahaya

sebenarnya..saya x perlu mencari-cari cahaya, sebab nama saya pon dah cahaya. tapi ni semua sikap manusia kan, tamak. oh x, saya x tamak, cuma saya perlu kan cahaya selain dari diri saya sebab saya tiada kekuatan untuk harungi semua ini.


last night, i told him, the biggest secret i have, secret that i hide from all of you guys.. i just told..coz i feel very lonely, i feel very sad, and i dont know what to do..i cant thinking.. i only want him to hear..to comfort me. thank to you...thanks..


terima kasih sebab sudi dengar..
terima kasih sebab tenangkan saya..
terima kasih sebab awak x hindari saya..
terima kasih sebab awak x pulau kan saya..
terima kasih sebab awak sayang saya lagi..
terima kasih sebab awak baik sangat dengan saya..
terima kasih sebab bagi nur dalam hidup saya yang gelap ni..
terima kasih sebab awak sudi bimbing saya ke jalan yang betul..
terima kasih awak..
terima kasih..saya sangat hargai awak dari dulu sampai sekarang..


saya sudah mencuba hidup tanpa awak. yang akhir nya hanya memusnahkan diri saya sendiri sahaja..sebab tanpa awak, saya hilang pedoman, saya hilang arah tujuan.


pegang tangan saya, jangan lepas macam dulu lagi, sebab saya tiada kekuatan untuk terus hidup tanpa awak..

terima kasih awak. bagi sedikit cahaya untuk saya yang sangat memerlukannya.. terima kasih sudi bimbing saya.. saya sayang awak sebanyak-banyaknya.


nota kuku : untuk awak nik, abaikan semua nasihat yang saya pernah bagi sebelum ni..awak tahu apa yang awak perlu lakukan kan.

nota isi : alin dan tokmoh. i very need both of u. i noe u ols ade komitment..but..if u ols ad mase lapang..please visit me..

nota kulit : jah..jage diri baek-baek. i sayang u tw..satu je yang na nak dari jah..peluk lah na erat-erat bila kita jumpa...dan jangan tanya apa-apa..i just need your hug..warm hug from u..i miss u so much..


by cahaya

No comments: