Friday, February 25, 2011

ikan singgang hari-hari cerai la.

salam.

cerita ikan singgang. korang suka makan?? aku suka. lalala. boleh kata tiap-tiap hari aku masak singgang. sebab sedap. dan tiap-tiap kali aku masak, tiap kali tu la kurang perisa. aku xpandai okey masak singgang. hahaha

ikan singgang : gambar ihsan dari google.


tapi ikan singgang hanya sedap di makan bersama budu je. kalau xde budu, aku x makan la.. gmbr ihsan dari google jugak.


hari ini aku panas kan singgang semalam, dan ikan die aku ambil n goreng. sedap weyhh. ade 4 ekor. bertambah la sedap makan nasik sebab depan tv..hehe

tetiba emak dan abang pit terliur pulak ngan ikan singgang goreng tu..maka dieorang pon ambil la ratah sorang sekor. tengah-tengah duk meratah ikan, boleh pulak abang pit ckp.

"aku lau bini aku hari-hari masak singgang, memang la tak lama tu, cerai la.nyah ko..nak sgt mkn singgang ari-ari"

HAHAHAHAHAHAHA aku memang gelak gila la..bongok punya abang. tapi memang kelakar la.. tapi aku rasa aku tau kenapa abang pit ni...

1. sebab dalam family aku, aku n kak intan je yang makan singgang, yang lain x makan.
2. budu. singgang di makan dengan budu. dalam family aku, aku n kak intan je hantu budu. dierg semua x suka budu.
3. abang pit xsuka masak-masak air ni seperti singgang, tomyam
4. ni paling aku yakin, abang pit kompom bosan tengok aku makan singgang ari-ari..hahaha


oleh itu, kepada kamu-kamu yang suka sama saya punya abang, awas ya..singgang is denied..haha

my brother yang pakai cap tu. hensom kan, sebab adeq die ni comel. hahaha


by cahaya


1 comment:

emao said...

sib bek ak xmkn singgang..leh la ngort abg ko..heheh

p/s:de org nk kenalan ngn sblh 2..abelebel lagi x??kui3