Sunday, February 6, 2011

lipas malam

0030 - maseh lagi tidur

0330 - maseh lagi tidur

0430 - huh! bangun dengan terkejut! sbab terasa macam ada sesuatu maen raba-raba selimut aku..caittt.. lipas durjana rupanya.

0431 - bangun bukak lampu..tercari-cari mane pulak la spray ni..haishh.. cari satu rumah.. x jupe la pulak.. da terpikir nak spray dengan minyak wangi je, tapi rugi plak..huhu

ape nak buat ni..nak tdo..takut dengan lipas tu..merayap-rayap sesuka hati je.. saket hati tengok.

0445 - berdiri tegak tepi katil sambil berwaspada kot2 la lipas tu nk cium ak ke..ciss terseksa betul rasa..

0500 - lipas masih lagi bermaharajalela atas katil aku..fuhh..mencabar mata betul.

0515 - pigi jupe mr Toilet, then..jeng jeng jeng..lipas sudah tiada..oyyeeeahhhhh!!

dengan pantas naek katil n tdoooooo..zzzzzzzzzzzz

0656 - tet tet..zie msg. rply n sambung tdo..zzzzz

0744 - soul talipon n dia tengah emo..xpasal-pasal marah aku x bangun lagi..sengal.. belum cukup timing lagi ak nak bangun, macam la die tak tahu aku bangun lambat. huh !



ni la pengganggu tidur . caittt!


lipas : serangga yang mengganggu tidur ku. dan membuat hidup aku hari ini huru hara. haishh..tekanan !



by mekna yang sudah tidak lagi sengal. =)

2 comments:

cik hani said...

sian na kene marah sebab lipas eh.. :)

cahaya said...

sengalkan..huhu