Monday, February 28, 2011

cinta monyet itu indah

salam.

hye semua..kali ini nak cerita pasal adeq bongsu aku. ejat aka adeq. umur die baru 14 tahun. 10 tahun beze ngan aku. die sorang je yang masih bersekolah, so, perhatian memang lebih la kat die. even aku sendiri pon sangat memanjakan die.

90% dari permintaan die selalu nya akan kami tunaikan. dengan aku die minta yang simple2 sesuai dengan kemampuan aku la. macam mcD, cheese wegdes, ikan bilis goreng, popia, yang aku tau je la, duit singgit dua, 3 4 posen..hehe

alkisah nye semalam aku bersekongkol dengan ecah telah menggodek talipon die. ececece...x padan ngn dak sekolah, saya rindu awk, sy itu, sy ini..memang aku rasa nak lempang je gul ni. bukan sebab die couple, tapi sebab ada satu ari tu, aku dengar adeq minta duit ngan mak n kebetulan aku ternampak msg gul ni suh topup. aiiyooo..tammbiii...memang aku hot. tapi aku senyap je la.. just ecah je bagi warning kt adeq, tu pon secara kiasan la. xnak nanti adeq perasan pulak kiteorang skodeng2 die..hehe

now..dengan jahat nye aku ngan ecah delete semua msg die, dan delete skali no tipun gul tu.. dan kami save lam tipun kami. hehe. gune untuk masa hadapan. ko pompuan lau minta lebih2, memang aku pergi mengaum la kat sekolah pasni. ade aku kesah? hahaha

orang cakap sebab nila setitik, rosak susu sebelanga.. lebih kurang la kan, kes ko minta topup tu la yang membuat kan aku ngan ecah hot gile babi. tu yang semua perkara adeq buat, kiteorang sentiasa je pantau, curiga betol. bukan apa, mak abah bagi duit sekolah suruh pergi sekolah belajar pandai2, lau setakat nak tolong aweq topup baek x payah membazir duit kan, memang hot siott.

well..eceli..aku ngan ecah xde la kejam mane pon, tapi sebagai kakak, kene la sentiasa berwaspada kan. tapi tepaksa la kan terima kami yang kadang2 macam singa sial nye..huhu. anyway, adeq, silap langkah siap la. ko gul, minta bukan2 macam pakwe ko da keje, memang cari nahas la.

ciss..protective betol aku n ecah..cam haremm..saje cari pasal.haha

cinta monyet itu indah
gambar dari google.


No comments: